-
ePayments
-
Ingenico ePayments / Ogone platform
- PRODUCTION
- TEST
-
Ingenico ePayments / GlobalCollect platform
- PRODUCTION
- PRE-PRODUCTION
- SANDBOX
-
Ingenico ePayments / Ogone platform
Ingenico Group, wereldwijd leider op het gebied van naadloze betalingen, kondigde vandaag haar partnerschap aan met de Sint-Sixtusabdij, brouwerij van het Westvleteren-trappistenbier, om een globale betalingsoplossing te bieden die de toegenomen vraag naar het bekroonde bier ondersteunt.
In een door Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), de wereldwijde marktleider op het gebied van probleemloze betalingen, gesponsord e-commercerapport worden groeikansen genoemd voor Belgische online merchants – vooral voor diegenen die hun voordeel doen met de groeiende m-commercetrend. In combinatie met de inzichten van Ingenico in Black Friday 2018 toont het onderzoek aan hoe de Belgische consument deze Black Friday gaat winkelen.
Solid growth & financial results.
All 2019 objectives raised.
Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), wereldwijd marktleider in geïntegreerde betalingsoplossingen, werkt samen met Funidelia, Europa's nummer één webshop voor kostuums en merchandise.
Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), wereldwijd marktleider in geïntegreerde betalingsoplossingen, ondersteunt OPnGO, 's werelds eerste universele mobiele parkeerapp, bij de Europese opmars van het bedrijf.
Ruim 53% van de Belgen is van plan om dit jaar te gaan shoppen op Black Friday, de uitverkoopdag bij de start van het feestdagenseizoen die uit de Verenigde Staten is overgewaaid. Onderzoek van Ingenico en YouGov laat zien dat kleinere winkels zich opmaken voor de strijd om de klanten van de grote merken.