Categorieën :

Persberichten

Sint-Sixtusabdij werkt samen met Ingenico om het click & collect aanbod van hun veelgeprezen bier te versterken

Ingenico Group, wereldwijd leider op het gebied van naadloze betalingen, kondigde vandaag haar partnerschap aan met de Sint-Sixtusabdij, brouwerij van het Westvleteren-trappistenbier, om een globale betalingsoplossing te bieden die de toegenomen vraag naar het bekroonde bier ondersteunt.

Uit nieuw onderzoek blijkt dat mobile voor Belgische merchants deze Black Friday essentieel is

In een door Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), de wereldwijde marktleider op het gebied van probleemloze betalingen, gesponsord e-commercerapport worden groeikansen genoemd voor Belgische online merchants – vooral voor diegenen die hun voordeel doen met de groeiende m-commercetrend. In combinatie met de inzichten van Ingenico in Black Friday 2018 toont het onderzoek aan hoe de Belgische consument deze Black Friday gaat winkelen.

  • Bedrijf
  • Group
28 november 2019

2019 first half-year results

Solid growth & financial results.
All 2019 objectives raised.

  • Financiën
  • Group
23 juli 2019

Van Pac-Man tot de Avengers: Funidelia verkleedt heel Europa met hulp van Ingenico

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), wereldwijd marktleider in geïntegreerde betalingsoplossingen, werkt samen met Funidelia, Europa's nummer één webshop voor kostuums en merchandise.

  • Bedrijf
  • Belgium
  • Netherlands
19 juni 2019

OPnGO en Ingenico maken het leven van autobezitters makkelijker

Ingenico Group (Euronext: FR0000125346 - ING), wereldwijd marktleider in geïntegreerde betalingsoplossingen, ondersteunt OPnGO, 's werelds eerste universele mobiele parkeerapp, bij de Europese opmars van het bedrijf.

  • Bedrijf
  • Belgium
30 april 2019

Grote merken vs. kleinere winkels: retailers vechten online om de gunst van de Black Friday-kopers

Ruim 53% van de Belgen is van plan om dit jaar te gaan shoppen op Black Friday, de uitverkoopdag bij de start van het feestdagenseizoen die uit de Verenigde Staten is overgewaaid. Onderzoek van Ingenico en YouGov laat zien dat kleinere winkels zich opmaken voor de strijd om de klanten van de grote merken. 

  • Bedrijf
  • Belgium
20 november 2018